Favoriter

Det har varit lite tomt på både bilder och inspiration till ett inlägg det senaste. Har växlande jobbat mycket till att vara ledig, som idag.
Så kom jag på vad jag ska skriva om: saker som varit viktiga för mig det sista och som jag tycker om. 
🔹️Musik!! Att lyssna på, sjunga, dansa till. Senaste veckan är det Benjamin Ingrossos nya album som spelas ofta. "Allt det vackra" är så bra! "I min lägenhet" har en fantastisk men såå sorglig text. Lyssna om ni inte hört, eller det har man ju knappast kunnat undgå då låtarna spelas jämt på radion.
🔹️Att läsa böcker! Det går i vågor hur mycket jag läser. Här kommer ett boktips på ett par av de böcker jag senast läst:
 
🔹️Att gå på loppis/second hand. Senast idag var jag i Varberg på Second Chance. Några saker som jag gillade fick jag med hem:
 
 
🔹️Att spela kort och spel. I lördags spelade vi med Jonas bror och svägerska. Vinst är inte viktigt, men kul (Jag vann 😌). Däremot att spela och umgås.
 
🔹️Havet. Mitt element. Behöver ibland bara åka till havet och andas, lyssna och lukta. Har idag varit på Getterön och gått i blåsten. Hittade sedan en lugn plats vid vattnet där jag satt en stund i solen.
 
 
🔹️Gekås! Var där i veckan. Skulle bl.a. köpa lite växter. Tyvärr fick jag bara tag i en sort, så lite besviken. Men naturligtvis fanns det andra varor att ta med hem.

Kommentera här: